The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 25 of 299
Back to Result List

Investitionen in den Absatzkanal vs. Investitionen in die Marke? Eine Entscheidungsanalyse aus Sicht kleiner und mittlerer Unternehmen (KMU) - Teil 2: Lösungen

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Guido Grunwald
Title (German):Investitionen in den Absatzkanal vs. Investitionen in die Marke? Eine Entscheidungsanalyse aus Sicht kleiner und mittlerer Unternehmen (KMU) - Teil 2: Lösungen
Parent Title (German):Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt
Document Type:Article
Language:German
Year of Completion:2009
Show library holdings:Zur Anzeige in scinos
Release Date:2019/01/29
Volume:38
Issue:11
First Page:597
Last Page:601
Faculties:Fakultät MKT / Institut für Duale Studiengänge
DDC classes:300 Sozialwissenschaften / 320 Politik
Review Status:Veröffentlichte Fassung/Verlagsversion